Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 23 lipca 2013

Zabawki kreatywne


 Ostatnio przeglądając internet natknęłam się na bardzo fajne dywaniki do pokoi dziecięcych.  Pewnie większość z was kojarzy z dzieciństwa u siebie w domu lub u kolegów dywanik lub wykładzinę, która przedstawiała drogę. Ten dywanik plus resoraki równało się nieskończone godziny zabawyJ. Mimo, że jestem dziewczyną uwielbiałam zabawę resorakami;)Może dlatego, że miałam starszego brata.
 Na stronie danishbydesign.com znalazłam nową odsłonę tego dywanika. Mamy wersję dla chłopców z miastem i ulicą lub tor Formuły 1, ale także pomyślano wreszcie o dziewczynkach – dywanik w formie planu domu. Ah co ja bym dała za taki dywanik 15lat temuJ Wymarzony dywan dla małej projektantki wnętrz;) Mamy także do wyboru wersję uniwersalną dla chłopczyka jak i dla dziewczynki mianowicie wiejską farmęJ Uważam, że pomysł świetny, niesamowicie pobudzający wyobraźnię dziecka. Jak Laurka podrośnie to chyba jej taki dywanik zamówię – to chyba jest lepsze niż prawdziwy dom dla lalki Barbie. Ogólnie jestem fanką wszelkich zabawek kreatywnych. Na szczęście producenci zabawek zajęli się też tym tematem i na rynku możemy znaleźć wiele ciekawych propozycji zabawek pobudzających zdolności kreatywne dziecka. To świetna zabawa dla malucha jak i dla mamy czy taty. Okazja do spędzenia wspólnych chwil na zabawie, która sprawia radość jednej i drugiej stronie. Pamiętam jeszcze jak byłam mała, babcia kupiła mi w sklepie zabawkowym papierową laleczkę, do której dołączony był zestaw ubranek z kartoników. Każde ubranko miało małe zakładki umożliwiające nakładanie ubranek na dziewczynkę. Uwielbiałam tę zabawę. Znalazłąm coś podobnego ale zamiast zakładek laleczka i ubranka działają na zasadzie magnesów. Zachęcam wszystkie mamy do kupowania zabawek kreatywnych dla swoich dzieci. Pobudzą one wyobraźnie dziecka i zmuszą do kreatywnego myślenia a co najważniejsze dadzą satysfakcję dziecku, że potrafiło samo zrobić coś własnoręcznie. A wy co myślicie na temat zabawek kreatywnych? Zapraszam do komentarzyJ





 

1 komentarz: