Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 lipca 2013

Chusta

  Dobra rada dla wszystkich mam ulewających dzieci. Nasza mała Laurka ma problem z ulewaniem i prawdopodobnie ma refluks. Sprawa ta spędzała nam sen z powiek w szczególności nocami, aż nie postanowiłam wypróbować chusty do karmienia. I okazał się to strzał w dziesiątkę!Mała po jedzeniu praktycznie nie ulewa i co najlepsze zasypia w 5 min jak aniołek. Później trzeba ją tylko przełożyć do łóżeczka i spokojnie zająć się sobą. W chuście dzidziuś jest cały czas w pionie dzięki czemu zjedzone mleczko się nie cofa, dziecko przez to jest spokojniejsze i lepiej zasypia, a jedzenie zostaje w brzuszku i daje energię maluszkowi na dalszy rozwój i wzrost:). Dzięki chuście właśnie teraz o 4 nad ranem mogę redagować bloga;)A mój aniołek wreszcie zasnął. 
Dobrej nocy!

2 komentarze:

  1. Witam, mamy ten sam problem, karmisz piersią w chuście? Jak to się robi :) moja Hania właśnie zasnęła,ale śpi przy dźwięku nebulizatora, czy Laura też jest niespokojna(była na początku) przez ulewanie? Co robicie,żeby ulżyć Laurze? Ja już nie mam pomysłów co robić,więc będę wdzięczna za,sugestie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Justynko,ja niestety nie karmię piersią w chuście. Małą karmię butelką. Właśnie przez ulewanie zrezygnowałam z piersi.Jeśli mała bardzo ulewa to jedyne wyjście jakie ci proponuje to odciągaj swój pokarm i zagęszczaj go zagęszczaczem do mleka(my mamy Nutriton do Bebilonu - możesz nim zagęszczać też swoje mleko)i podawaj małej z butelki jedzenie. I wtedy karm ją w chuście.Po karmieniu noś ją do momentu odbicia nie powinna ulewać ew. troszkę.Laura też była bardzo niespokojna przez ulewanie i się denerwowała jak się jej ulewało. Też uspokajał ją tzw. biały szum - można ściągnąć z internetu(dźwięk suszarki + bicie serca+szum morza).Teraz już zasypia przy kołysankach sama w łóżeczku.A ile ma twoja Hania? Laura do 1,5 miesiąca spała wyłącznie na boczku. Teraz w nocy już nie ulewa i może spokojnie spać na pleckach. Jeśli miała byś jeszcze jakieś pytania to pisz na dekoswiat@gmail.com :) Chętnie pomogę. No i noszenie w chuście po jedzonku bardzo uspokaja maluszka.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń