Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 maja 2015

Powracam :)

Witam wszystkich, dawno mnie tu nie było ale zamierzam to nadrobić ;) .
Rozdział depresyjny w moim życiu uważam za zamknięty. Była to ciężka walka przez ostatnie 2 lata, ale najważniejsze, że się udało. Dzięki temu doświadczeniu bardzo dorosłam, pożegnałam małą Martusię, która nie chciała mnie opuścić i powitałam dorosłą, pewną siebie kobietę w pełni gotową na bycie odpowiedzialną i świadoma mamą  :)

No to tyle na wstępie. W najbliższym czasie mam zamiar podzielić się z wami moimi nowymi zamiłowaniami zielarsko - kuchennymi ;) Przez ostatni rok trochę się zaniedbałam, co zaowocowało przybraniem na wadze. Nie jest mi z tym dobrze, ponieważ zawsze byłam chudzielcem i nie czuje się komfortowo ze zbędnymi kilogramami. W związku z tym podjęłam decyzję o zmianie swoich nawyków żywieniowych. No i już po 3 tygodniach są efekty :) Dodajmy do tego więcej ruchu i mam nadzieję, że wrócę na dawne tory. Podzielę się z wami niektórymi smacznymi przepisami na prostą i smaczną kuchnię. Są to potrawy dla całej rodziny, łącznie z najmłodszymi dzieciakami. Kuchnia smaczna i prosta to chyba marzenie każdej mamy ;) Mam nadzieję, że wam w tym choć troszkę pomogę. Ostatnimi czasy zwracam też szczególną uwagę na skład produktów, które kupuję. I szczerze jestem przerażona jak czytam niektóre etykiety. Dlatego też postanowiłam postawić na choć trochę ekologii, oraz na stare sprawdzone, dość w naszych czasach zaniedbane przepisy na naturalne produkty. Przede wszystkim, chcę wykorzystać to co daje mi mój mały ogródek :) Poniżej prezentuje mój jeden z pierwszych, własnoręcznie zrobionych produktów, a mianowicie banalny syrop sosnowo- miodowy, który zrobiłam a młodych pędów mojej ogródkowej sosny :) Polecam pyszny;) Mała go uwielbia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz