Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 sierpnia 2013

Kolorowe falbanki


Przyznajcie się mamy, która z was nie marzyła będąc małą dziewczynką o wspaniałej falbaniastej spódnicy, w której cały dzień można było by kręcić się w kółko, wprawiając w ruch kilometry falbanek. Poczuć się jak prawdziwa księżniczka. Myślę, że wiele mam o tym marzyło. Niedawno moja bardzo dobra znajoma Asia, mama trójki małych, czarujących dzieciaczków – Janka, Kornelki i Witusia – wpadła na genialny pomysł uszycia dla swojej pociechy właśnie takiej falbaniastej Petitki. Asia mając trójkę maluchów w małym odstępie wiekowym między sobą o pracy na „etat” może na razie zapomnieć. W końcu ma w domu pracę na pełen etat – menager domu. No ale chciała stworzyć coś swojego, co sprawiało by jej przyjemność i tak właśnie wpadła na pomysł Petiteskirt. Później miesiąc rozgryzania projektu spódniczki jak ją uszyć. Pożyczanie 35 letniego Łucznika do pracy nad projektem. Aż w końcu się udało i powstało pierwsze cudo dla uroczej Luli ( czyli Kornelki). Na każdą spódniczkę Asia zużywa ok. 5mb materiału, dzięki temu spódniczki wyglądają „mięsiście” i cudownie falują w powietrzu. Aż sama bym taką chciała:P No może jak bym miała z 15 lat mniej;) Ale dla mojej Laurki na pewno taką zamówię w przyszłości. I niech mi któraś mama powie, że na coś nie ma czasu – jak się chce to się wszystko da, nawet przy trójce dzieci. Tak trzymaj Asiu! Poniżej prezentuję galerię zdjęć „petitek”. Jeśli któraś z mam chciała by sprawić takie cudo swojej córeczce piszcie do mnie na maila, a ja dam namiary dalej.














Czyż modelka nie jest urocza?

projekt: Joanna Biernacik
foto: Joanna Biernacik
modelka: Kornelka Biernacik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz